

Logo CRM ile Hızlı ve Etkin Müşteri Yönetimi
Logo CRM, müşteriyle tüm temas noktalarında hızlı ve etkili bir yönetim sağlar. Aynı zamanda Logo ERP çözümleriyle entegre çalışarak, satış ve pazarlama süreçlerini kontrol altına alır. Bu sayede güçlü ve güvenilir bir kurumsal hafıza oluşturulur.
Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Satış Süreçlerinin Etkin Yönetimi
Logo CRM, satış ve pazarlama hedefleri doğrultusunda müşterilerle en etkili şekilde iletişim kurmayı amaçlar. Saha operasyonlarını, pazarlama faaliyetlerini ve tüm satış süreçlerini hızlı bir şekilde yöneterek müşteri memnuniyetini artırır.
Sadakat Artışı ve Potansiyel Müşterilere Ulaşım
Tüm işletmeler, müşterileriyle doğru iletişim kurarak mevcut müşterilerinin sadakatini artırmayı ve potansiyel müşterilerine ulaşmayı hedefler. Pazarlama, satış ve müşteri hizmetleri süreçlerini uçtan uca yönetmek ve müşteri ilişkilerinde başarıyı yakalamak için yeni nesil teknolojilerle geliştirilen Logo CRM çözümüyle tanışın.
Her Ölçekten Şirketin İhtiyacına Uygun Çözüm
Logo CRM, her ölçekten şirketin müşteri sadakatini artırmasını, potansiyel müşterilerine ulaşmasını ve doğru iletişimi kurmasını sağlar. Müşterileriniz, bayileriniz, tedarikçileriniz gibi tüm paydaşlarla etkili iletişim kurma sürecini otomatize ederek kolaylaştırır. Logo CRM sayesinde doğru müşteri ile doğru zamanda doğru iletişim kurmak mümkün olur. Ayrıca, bu süreçleri basit bir şekilde tanımlamanıza, gruplamanıza ve seçili işletme veya kişilerle ilgili görüşmeleri ve teklifleri kolayca hazırlamanıza olanak tanır.
Mobil Erişim ve Entegre Yapı
Logo CRM, sade ve etkili tasarımıyla işlerinizi atlamadan yönetmenizi sağlar. Mobil Add-in özelliği ile, nerede olursanız olun teklifler ve fırsatlarınızı hızla yönetebilir, "Yakınımdakiler" özelliği ile bulunduğunuz bölgedeki müşterilerinizi ve açık fırsatları harita üzerinde görüntüleyebilirsiniz. Ayrıca, Logo ERP entegrasyonu sayesinde, müşterilerinizin borç bakiyelerini ve ürünlerinizin stok durumunu kolayca görüntüleyebilirsiniz.
Güçlü Kurumsal Hafıza ve Satış Süreçleri Yönetimi
Logo CRM, satış ve pazarlama süreçlerini entegre bir şekilde kontrol altına alır ve işletmedeki tüm verilerin birbirini destekleyerek güçlü bir kurumsal hafıza oluşturmasına yardımcı olur. Logo ERP ile entegrasyon sayesinde tüm iş süreçleri daha verimli hale gelir.
Satış Sonrası Süreç Yönetimi
Logo CRM, satış sonrası süreçleri ihtiyaca göre özelleştirmenizi sağlar. Müşteri memnuniyeti, şikayet süreçleri, teknik destek veya çağrı merkezi yönetimi gibi satış sonrası süreçleri tek bir platformda yönetebilirsiniz. Outlook Add-in ile e-postalarınız ve CRM verileriniz entegre çalışarak, mail gönderen kişinin CRM bilgilerine hızlıca ulaşmanızı sağlar.
Zaman Yönetimi ve Belgeler
Logo CRM, MS Exchange ve MS Outlook ile senkronize çalışarak günlük, haftalık, aylık ve yıllık görünümde özelleştirilebilen ajanda özellikleri sunar. Bu sayede satış personelinizin aktivitelerini, görüşme ve ziyaret planlarını takip edebilir, etkin bir yönetim ve raporlama mekanizmasına sahip olabilirsiniz. Ayrıca, tüm belgeler, sözleşmeler ve ilişkili evraklara tek bir platformdan erişim sağlanır.